Assalamualaikum

Sunday 14 August 2011

Berat beban dihati.......

       
        Cinta pandang pertama??bole percaya kew??.....mula2 aku juga x percaya...tapi.setelah merasainya....bagaikan satu beban yang berat sedang dipikul oleh perasaan....beban ingin meluahkan kepada sidia.....lame x lame jugak la aku mengenali dia....tapi personality dia membuat hati aku terpikat.......sebelum semua berangkat pulang ke negeri masing2....aku pernah meluahkan kepadanya(dengan hati yang tekad).....tapi semua berakhir dengan persahabatan.....walaupun dia tiada di depan mata....dihati sentiasa terpancar wajahnya.....aku tahu dia pernah dimiliki oleh seseorang....tapi mencuba xsalah kan??....bukan untuk mempermainan perasaannya...sungguh tidak terlintas langsung di kepala aku........aku selalu survey FB sidia....ikuti perkembangannya.....
         Sekarang....aku sedar akan semua itu tidak menjamin apa-apa bagiku....kerna aku mengetahui bahawa dia memang milik orang lain.....kecewa juga tapi xlah teruk sangat....jika diberikan peluang kedua....pasti aku gunakan dengan sebaik-baiknya untuk 'mencuri' hatinya.....namun....dimanakah peluang itu??.....tidak dapat kepastian......jodoh mungkin telah ditetapkan oleh Tuhan.....
         Selepas pengalaman itu.....aku telah muhasabah diri ini......tegakkan pendirian aku.....Not more than just a friend.........pikiran aku formatkan.....masa hadapan dijadikan misi dan visi kehidupan.....Love?....i don't want to think about.......kepada Sidia......semoga bahagia.....<<>>>>>

No comments:

Post a Comment