Assalamualaikum

Sunday 18 December 2011

Kehilangan di penghujung tahun 2011.....

Tanggal 15hb December 2011,aku kehilangan seorang lagi  sahabat baik yang begitu akrab dengan group aku...aku seolah-olah tidak percaya dengan apa berlaku...Bagai kilat menyambar lalu....sekejap masa berlalu..banyak kenangan yang kami semua lalui bersama....bercuti ke PD.....konvoi ke Taiping dan Triang...futsal bersama2.....tak terkira banyaknya.....tapi Allah S.A.T.lebih menyayanginya terdahulu....selepas maghrib....Ijoy mendapat coll dari abg arwah menyatakan yang arwah telah tiada....bersama rakannya yang juga team futsal aku....(diorang pergi memancing di Air Terjun Chamang,Bentong....Diorang berempat naik ke tingkat atas untuk mencari port mancing....berpecah kepada dua kumpulan....2-2....daus dengan arep berdua....daus tergelincir ke dalam sungai....arep terjun tuk menyelamatkan daus....tapi air deras menghanyutkan kedua2nya sekali....

aku tidak dapat menggambarkan keadaan seseorang yang mati lemas...Arwah meninggal pada pukul 4 petang....dan dibawa pulang ke Ampang pada pukul 12 malam....aku bersama2 rakan2 kolej yang lain menunggu ketibaan jenazah untuk tatapan kali terakhir....air mata memecah kesunyian malam itu....aku dengan ijoy menunggu sehinggalah jenazah dikebumikan kesokkan harinya...........


















Gambar kenangan bersama Firdaus Ismail......

Antara yang paling rapat dengan Arwah Daus...---Nina,Akak fieqa,ikin,jambu,ijoy,fad,aku,daus selayang,----.....Friend Forever until Die......:'-(

2 comments:

  1. kehilangan dirasai....seorang yang ceria meninggalkan kita semua....Al-Fatihah untuk arwah...

    ReplyDelete