Assalamualaikum

Thursday 12 May 2011

Cerita Satu Malam......


Pada tengahari aku bangun ingat nak pegi kelas..lepas mandi dan pakai baju,suh ijoy gi mandi,dye buat relax jew..aku cakap cepat la sikit..pastu aku check nset aku..da mesej dari Zul...'kelas English Writing kul 12.30 p.m. dibatalkan....anda semua bleh sambung tido balik'......aku cakap kat ijoy...dye gelak....dye lagi awal tau dari aku...da kena dah...lau da mandi memang da xleh tido da....hehe...
   Lepas semua da bersiap.....kitorang turun la g makan...airmie pun da skali..bajet da cukup2 jew...hehe...dah abes kitorang naek....aku sambung on9.....best jugak lau da orang tinggalkan broadband...ehehe.....tapi dalam pukul berapa ntah aku x berapa sure....hujan turun...bleh tahan la lebatnye....relax la sambil tengok spongebob squarepants........hehe........dalam pukul 5.45 p.m. camtu la.....aku tanya ijoy samada nak g kelas ke x?.....dye cakap pegi jew la.....pakai selipar suda....maklumlah...hujan....pakai kasut basah ti....susah pulak nak keringkan kasut.......

  aku pegi bank islam jap....pastu terus pegi kolej......jalan mase tu macam kelkatu selepas hujan....jem giler la...masuk jer dalam kolej nampak akak dan ikin baru masuk......park moto dan follow diorang masuk skali....mula-mula masuk memang x berapa nak ramai la.....sebab hujan kot lambat.....duduk la sebelah akak...oleh kerana kelas pertama.....lecturer nak kenal dengan semua orang...bangun la sorang perkenalkan diri.....semasa blaja....boleh dikira brape kali saje lecturer cakap dalam BM.....Fully English....sampai aku pun da terspeaking......
    Sebelum kelas tamat....lec. da terangkan satu slide dalam BM siap bagi contoh.....pastu da yang bersuara yang cara camtu lah yang kami boleh senang terima.....sepertimana lec. lain mengajar......ada la sedikit perbahasan tentang cara mengajar....Pastu dye trus macam marah....bila ditanya....cakap xmarah....macam touching pun da......kelas yang sepatutnya abis kul 9.30 abes dekat kul 10.30......bayangkan dalam masa sejam duk membebel...kate nak tukarkan lec. la....ape la......aku yang segar jadik mengantuk.......kalau da bantal....memang aku landing terus....
tapi ayat yang aku xleh blah.....'My heart break kamu tau'........kalau pompuan bleh la diterima...nie lelaki....adoyai.....bukannya dak2 maki kew....buat kuang ajar kew.....just bagi pendapat......untuk kebaikan dye dan juga group kami......selama aku blaja kat situ......itulah first jumpe orang camtu......so strange....abes jew..aku salam ngan dye and terus chow.....balik singgah kat kedai makan bawah pangsa Murni.....sambung meja da macam orang nak meeting...hehe....borak la pasal apa yang berlaku tadi....x munasabah langsung.....
pening bila dipikirkan.....Biar la.......tengok la minggu depan camne citer......chow....

No comments:

Post a Comment