Assalamualaikum

Sunday 8 May 2011

Kehilangan Seorang Kawan

  "Sesungguhnya malang memang tak berbau",pada tengahari kemarin(ahad),aku mendapat panggilan daripada kawan sekampung aku,Sepu,yang memberitahu aku seorang kawan yang aku kenali semenjak sekolah dulu,Wan Hasrul Wan Shuimy, telah pergi menghadap illahi.pada mulanya aku susah nak percaya,tapi setelah dipikirkan semula,nada suara kawan aku memang dalam kesedihan.Sebak mendengar berita tersebut,aku memberitahu kepada kawan aku yang masih belum mengetahuinya,ayie.tapi,ayie tidak menjawab panggilan aku,aku telefon pula Z.Aku suruh Z bagitahu kepada ayie.
   Kehilangan Arul dirasai kerana dia seorang yang periang,susah untuk melihat kemarahannya,suka bergurau dengan rakan2...Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..Al-fatihah..
(berita kemalangan di sinar harian online-http://www.sinarharian.com.my/bterkini/11736.asp

No comments:

Post a Comment